Nature's medicine

Publicerad 2016-02-23 20:56:12 i



Det kändes som att jag sprang omkring och smilade och såg precis så nöjd ut som jag var. Mest troligt inte, men iallafall. ☺️
Hur kan något så tråkigt vara så underbart och efterlängtat? Jag är ingen löpare och jag tycker fortfarande inte att det är kul att löpa. Men ibland när jag är ute och går får jag bara spratt i benen och känner för att springa allt jag har. Precis så kändes det idag. Dock kan man ju inte rycka på en gång, och sen får jag egentligen inte vara ute och springa närsomhelst enligt min sjukgymnast, men lite skuttande hoppas jag inte skadade. Imorgon ska jag tillbaka för en ny undersökning hos honom, 7 månader fyllda med rehab sen sist vi kollade funktionen i knäna. Jag ska få ett nytt, lugnare upplägg fram tills att fotbollssäsongen drar igång. Lite nervös att det blir alltför mesigt, jag gillar den elitträning vi kört hittills. ✊🏻

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela