Fiskgratäng och Lilla Coop Cup

Publicerad 2016-04-21 21:04:13 i

Vi vann mot Malmberget och vi spelade så bra! På tisdag väntas andra cup-matchen hemma mot Kiruna. Riavallen 19:00(?). 

Mina lediga dagar bara swischar förbi, känns som att jag bara springer ärenden hit och dit. ⬅️➡️ 
Jag hann ändå slänga ihop fiskgratäng och potatis till middag, vilken hemmafru 😌 


⬆️ Älskar min fina gryta jag fick i julklapp. Jag har kokat både gröt och ris utan att det bränts fast. När jag värmde upp lunchen i den brändes det vid lite men då gick det lätt som en plätt att diska bort det 👌🏻 Har sett att det finns en kastrull i samma serie från IB Laursen på Fridfullt 😏 

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2016-04-22 08:52:08

Åh vilken fin gryta 😊👌🏼

Postat av: Madde

Publicerad 2016-04-22 08:53:32

Åh vilken fin gryta 😊👌🏼

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela