Believe in what you do

Publicerad 2014-03-01 09:44:17 i

Har haft en riktigt bra gymvecka med få men bra pass. Då jag inte hunnit med så många gymtillfällen senaste veckorna, borde jag kanske passat på att köra olika muskelgrupper när jag väl varit dit. Men jag har fått nå dille på ryggen, jag vill bara köra det hela tiden. Och vet ni vad det bästa är då? Att jag ju gör precis som jag vill! 
Längtar till onsdag när jag har tid igen för gymmet. Men redan på måndag står Multiträning på schemat igen. Iiiiiiiaaaaaahh. 
 
Om dryga veckan kommer även saknade Milka och Mikaela upp! Blir så skönt med långhelg och finbesök! 
Nu måste jag kanske stiga upp, om tre timmar bär det av mot Öjebyn och säsongens sista match. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela