Nya mål

Publicerad 2014-01-22 21:44:40 i

Hade ett riktigt bra pass med Isabell på gymmet tidigare. Vi körde Fitness5, två år sedan sist. Blev riktigt nöjd över totala resultatet på 60reps. Dock är jag besviken på mina dips, jag som har bra styrka i triceps i andra övningar, varför finns där inget i dipsen?! Nåja, något att jobba på!
Så kommer vi hem och A var skeptisk till att jag verkligen slog honom. Så vi kollade upp reglerna (två år sen sist), var ju såklart inte som mitt fiskminne kom ihåg. Vi körde på 50% av kroppsvikten i bänk, rätt ska vara 60%. Skit tycker jag, för jag var riktigt nöjd med mina 30reps. 
 
Jag ser det från den ljusa sidan, jag ska klå 60reps med rätt vikter. Bra jobbat du också Isabell, riktigt imponerad är jag! :) 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2014-01-24 00:20:29

Guuuuud vad sugen jag blev på att köra det nu! Måste jag göra snarast! Vad duktig du är!!! :D

Svar: Haha ja det är faktiskt kul. Man får ju som verkligen på pappret vars man ligger, så får man nya mål att sträva efter! Gör det du också, riktigt roligt :)
Lina Norberg

Postat av: Belle

Publicerad 2014-01-24 17:41:32

Tack Lina för ett grymt pass! Det var himla kul, och du var sjukt duktig! :) Nu har vi siffror att försöka klå till nästa gång ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela