I väntans tider

Publicerad 2013-09-20 00:19:00 i

I onsdags tog jag ledigt från jobbet, jag behövde det. Låg i soffan i princip 12h. Sån annorlunda känsla att inte göra någonting, att bara släppa allt och bara vara. 
 
Förutom att jag hann vara förbi Joels och köpa lite smågrejer. Åh vad jag fick baksug, så på kvällen blev det en blåbärskaka iallafall. 
 
Dags att ta mig själv och min kropp på allvar, jag måste lära mig att lyssna på när kroppen säger ifrån. Jag ska må bra, jag mår bra, men jag ska stressa ned. 
 
Haft en supermyskväll med systrarna här bredvid. Välbehövligt. 
Nu ska jag avsluta en bra dag med ett avsnitt Modern Family med min andra hälft. 
 
Imorgon väntas jobb, sen långhelg :-) 

Kommentarer

Postat av: SIS

Publicerad 2013-09-20 21:39:57

Hihi, baksug.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela