Salta, galna grodor

Publicerad 2013-05-11 23:44:11 i

Man blir alldeles dagblind när det är röda dagar mitt i allt. Men jag klagar inte, det var skönt m ledigt! Jobbfredagen gick otroligt segt men ändå var det en ganska kul dag med full rulle, hur det nu går ihop? 
På kvällen blev det den obligatoriska thaimaten till middag, vilken suverän tradition. 
Hann även med seriepremiär i torsdags, gick åt fanders då jag med min förkylning hoppats på att få ta det lite lugnt på toppen, men hamnade på ytterkanten och vart helt körd redan efter 15 minuter haha.. nåja, nästa fredag är det dags igen, hade tänkt vara rätt så awesome då. 
 
Idag har vi hunnit med sovmorgon (tom Jag sov länge!!). Sedan lunch m mina underbara syskon. Jag gjorde ugnspannkaka för första gången o den blev helt perfekt, om man nu får säga så om sitt eget verk. 
Sen var det fotboll i Aapua, Ohtana förlorade tyvärr och kallt var det, men Andreas fick med sig hem ett presentkort på Rönnbäcks fisk. Så nu blir det lyxpålägg med hans favorit, gravad lax. 
 
Mormor & morfar överraskade med ett besök i Pajala, så mamma bjöd på middag åt hela högen. En riktig myskväll. Har även fått ordning på kläderna tillslut, dock väntar vi på fler hyllplan än. Nu myser jag i soffan med ett glas saft o några salta grodor. Fantastiskt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela