På de sju haven

Publicerad 2013-05-07 22:01:53 i

Jag ligger i soffan på mysigaste jobbet, det är filmtajm! Tidigare idag hann jag o Andreas laga supergo korvstroganoff till middag, blir spännande att se hur länge inspirationen för att laga mat kommer att finnas. Allt är ju så kul nu och jag gillar ju iochförsig att både baka och laga mat. Men hur länge A kommer att trivas vid spisen med mig får vi la se ;) kul var det iallafall och vi är ett så bra team. 
Imorgon är det kort dag på affären, sen är det mitt-i-veckan-mys som gäller, torsdagsstängt ju, fantastiskt! 
 
nu tänkte jag säga godnatt till er men måste bara tillägga att Pippis prickigkorvmackor o flygande säng får en på väldigt bra humör. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela