Fem saker ni kanske inte visste om mig

Publicerad 2013-03-27 21:47:27 i

Jag blir stressad när någon tittar när jag smörar min macka, för jag är väldigt noga med att det ska komma överallt och då tar det ganska lång tid. 
 
Ett foto av mitt ansikte finns på en Cliffton-lastbil. 
 
Jag har aldrig varit i Norge. 
 
Jag har en stjärna på himlen döpt efter mig. 
 
Ända sedan jag var lite har jag velat lägga till Matilda i mitt namn, då det var det mellannamnet mamma egentligen ville ge mig. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emma Holma

Publicerad 2013-03-28 10:03:30

Hihi jag är också svin-noga med smöret på mackan! I skolan höll jag på bli galen när det stod personer bakom mig som väntade på att smöra sina mackor! :D

Svar: Hahaha jaa! Stressande!
Lina Norberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela