We got a gig

Publicerad 2013-07-07 23:54:39 i

Marknaden som jag sett fram emot i flera månader kom och gick lika snabbt. Hann gå runt bland alla andra tusentals besökare en kort stund och blev nästan ledsen när jag insåg att det inte levde upp till mina galna förväntningar. Jag insåg att jag ju har gått omkring och längtat till marknaden som jag gjorde när jag var tio år. Klart det inte är samma sak nu som då, och att jag inte insett det tidigare under dessa 10 senare åren är ju väldigt skumt ;) men nåja, nu var det var inte mycket i stånden som intresserade mig. Det enda jag kom hem med var fyra disktrasor och bröd, det säger ju lite om hur mina intressen har ändrats haha. 
 
Fredagskvällen var kanon på alla sätt, hann träffa massor utav folk som jag inte har sett på väldigt länge, dansa mig svettig på dansgolvet, äta suovas och vara med min fina syster. 
Nu har jag, som borde vara piggast, varit död hela dagen. Har fått tillbaka min förkylning och det känns inte som att febern är långt ifrån. Hopplöst alltså.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela