Precis som jag vill ha det.

Publicerad 2013-07-15 22:53:54 i

Svosh sa även förra veckan!
Martin var uppe i pajala igen efter ett helt år i sthlm, så han har vi varit med, jag har spelat veterancup (så gammal är jag;), varit på Övertorneå marknad, spelat bilbingo och dragit hem några vinster, ätit riktigt god mat, klippt mig och haft tjejkväll. En riktigt bra vecka med andra ord. Och känner på mig att denna också kommer att leverera en hel del spännande saker och massa skratt. Nu ska jag avsluta denna måndag med en riktig bölfilm och Andreas. 
 
Har för övrigt gjort det igen, sprungit intervaller och tagit ut mig lika hemskt som förra hösten i stockholm, fick ligga på toagolvet en evighet för att inte få upp middagen. Såna gånger tänker jag verkligen Aldrig mer. Men nu sådär 5h senare skulle jag likaväl kunna göra om det haha. Vi människor är bra märkliga. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela