If today was your last day

Publicerad 2013-02-13 22:24:24 i

Den här veckan har hittills gått ganska fort och varit helt okej på jobbet. Trots att det är väldigt lugnt o det inte finns så mycket att göra så är jag nöjd. Solen lyser in så fint genom fönstret o man blir alldeles glad, och jag blir alltid så full av idéer och vill bara hitta på massa saker, allt på samma gång!, när jag känner våren närma sig och man har saker att se framemot. 
 
Idag har jag hunnit vara till min duktiga kompis på salongen och färgat håret. Jag blev så nöjd! Nu har jag fått lite förändring inför vår resa, hihi! 
Nu ska jag bara inhandla lite snygga sommarkläder o en riktig pang-bikini, sen är jag redo! 
Träningen går som den borde, försöker köra på så gott jag kan med denna ljumske. Idag kunde jag köra lite kondition på crosstrainern iallafall. O så övningar med min egen kropp. Jag gillar sådana övningar, det är så simpla, finns oändligt många varianter, tränar hela kroppen och du kan själv ofta ändra så du får en tyngre, alternativt en lättare variant. Kanon. 
 
Nu har vi hunnit fika semla för andra dagen i rad. Fantastiskt gott må jag säga. 

Kommentarer

Postat av: sussi

Publicerad 2013-02-15 15:46:53

Gud vad fint! Önskar att jag hade kunnat färga så, dock är mitt hår för kort!

Svar: Tack så mycket! :) jag blev supernöjd. Dock måste man fixa håret, annars är det inte lika snyggt . Så det är enda nackdelen :)
Lina Norberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela