#denhärdatornärsämstsådetblevingabilder

Publicerad 2013-02-10 23:46:00 i

Har legat och kikat flera avsnitt av Solsidan säsong 1. Varför har jag inte börjat kolla det tidigare? hahah. Så bra. 
Medan vi låg och kikade har vi hunnit tömma både en Riesen och en Pimpimpåse, sen går man in på instagram och det enda man ser är nyttig mat och snygga magar (en mage, flera??) haha. Det är inspiration med såna bilder, men det roliga är ju att jag bara trycker i mig vad jag vill iallafall, blir inspirerad i fem minuter och sen kommer jag fram till hur värdelöst livet skulle vara utan godsaker. Hihi ;) Jag är ändå nöjd med mig själv, så än behöver jag inte ändra på min diet iallafall, som tur är. För jag måste medge att jag är väldigt sockerberoende, men en lycklig, snygg sådan! 
Ha en fortsatt trevlig söndag, nu ska jag bara slänga i mig en macka och sen forsätta kolla några avsnitt till av Solsidan. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emma Holma

Publicerad 2013-02-12 10:44:29

Det är sjukt skönt att få äta godis och ändå vara grymt nöjd med sig själv!! :D Tänk vad tråkigt livet vore om man alltid satt och sukta efter godsaker medans alla andra smäller i sig det! Nej, nog är det tur att man tillåter sig att äta vad man vill ;)

Svar: Precis! Godis o kakor tillhör ju min livsstil haha ;) o så länge man tränar kan då jag äta vad jag vill. Som tur är ;D
Lina Norberg

Postat av: jennifer

Publicerad 2013-02-13 00:12:09

Det tycker jag låter väldigt bra. Nöjd och snygg, toppen :)

Svar: Ja, det känns bra nu! Skönt :-)
Lina Norberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela