Dagen till ära

Publicerad 2013-02-06 11:46:08 i

 
 
Lördagens grillbuffé i Coop Arena. Väldigt gott måste jag säga, fast det ska det vara till det priset också. Och inte ens en efterrätt, hallå liksom?! 
Var en trevlig kväll med 'kollegorna' aka min andra familj hahah.. 
På söndag hann jag agera både frisör och bagerska, ta en pw, titta fotboll med Ellinor och bara njuta av helgen. 
I måndags tog Elin saken i egna händer och bokade en enkelbiljett för två till Dubai, så den 2 april ska vi äntligen på semester. Hur länge vi blir borta eller vart det bär av efter första stoppet får den som lever se. 
 
Igår hann jag vara med ca 20min av innebandyn innan det stack till i ljumsken, då vi har match i helg så var det bara kliva av o nu är det vila som gäller. Är fruktansvärt sugen på att gymma också men jag är så besviken på det nya träningsstället så jag vill inte ens gå dit. Tror jag måste investera i ett nytt kort på sporthallen istället. 
 
Nåja , som ni märker har jag väldigt fullt upp på jobbet när jag hinner sitta o blogga. Haha. Men nu ska jag ta mig i kragen och göra ett tappert försök till lite nytta iallafall. 
 
Förresten, jag och Andreas kikade Sinister igår. Det värsta jag sett på länge och jag är glad att jag inte behöver sova själv. Haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela