Say what you need to say

Publicerad 2013-12-06 01:08:00 i

En heldag med Mona i Haparanda igår, är förvånad över mig själv då jag endast kom hem med två påsar. Inget onödigt inhandlades, endast det jag letade efter. + lite 'bra att ha grejer' också, men det får man ju räkna med. 
 
Ikväll vart innebandyträningen inställd så fick bli lite intervaller på gymmet. Det jobbiga nu då, är att jag liksom börjar må illa när jag springer fort, typ intervaller. Jag menar, såklart börjar väl alla det om man tar ut sig rejält, men jag kan känna att jag som skulle orka mer men det går inte för då kommer jag spy. Vad är detta och hur ska jag bli av med det? För det är inte så att jag pressar mig till mitt yttersta med vilje, jag skulle gärna uppnå en gräns där jag istället känner mig helt överkörd och död i benen och kanske andnöd haha, istället för att måsta sluta för att lägga mig ner och må illa.. 
 
Nåja, illamåendet gick över och vi gjorde tacos till middag. Sen har vi haft filmmys bara två ens, skönt ibland :) 
 
 
Jag läste igenom inlägget och kom fram till att jag borde förtydliga mig, 1 Jag är inte gravid, har mått illa en längre tid. 2 Jag är inte förlovad heller, det är min farmors förlovningsring på höger handen.

Kommentarer

Postat av: elli

Publicerad 2013-12-06 16:16:38

Hahahah! xD det är bra att vara rättfram här i pajko!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela