That one thing

Publicerad 2013-04-24 20:45:00 i

Nu går det undan, dagarna bara flyger fram och det är endast 8 dagar till inflyttning. Helt sjukt att jag har längtat efter detta i 6 år, och nu är det så nära inpå. Redan i december när vi fick veta att vi får lägenheten var jag sugen på att fara och handla. Men i fredags i Luleå och nu till helgen i Haparanda är liksom the big thing. Äntligen. 
Dock sket det sig med ett köksbord som jag bokat så jag blev lite bitter. Men det finns fler, problem solved. 
 
Har fortfarande inte fått tillbaka kraften som bara försvann under gympasset, pulsen skenade iväg redan under uppvärmningen och jag vart helt stum i kroppen. Så min planerade bakning får jag ta en annan dag, nu ska jag släpa mig till duschen.
Imorgon jobbar jag natt, mysigt.
 
Dessa söta var vi och hälsade på idag, bara 3 v.  
 

Kommentarer

Postat av: Emma Holma

Publicerad 2013-04-25 12:14:01

Ååå, vad roligt att flytta!! Speciellt inhandling av nya möbler! ;)

Svar: Jaa, jag har bott i samma hus hela mitt liv så blir verkligen en spännande omväxling!! Haha ja, superkul! Dock är inte Andreas lika brydd om inhandlingen som jag, så jag har fullt sjå med att försöka få med honom överallt;D
Lina Norberg

Postat av: Emma Holma

Publicerad 2013-04-25 18:03:30

Hahah jaa, men så brukar det vara ;) Han sa att du får bestämma allt annat bara han får bestämma tvn! haha! :D

Svar: Hahaah jaa han sa det!! O så fick det bli, han har valt tv! O jag får m han till ikea iaf ;)
Lina Norberg

Postat av: Sanna

Publicerad 2013-04-26 00:28:41

Så ni ska köra på lägenhet och hund på samma gång! Åååå vaa kuuul! ;)

Svar: Hihi nae tyvärr inte, det var Andreas farbrors valpar, var bara o hälsade på:) Jag är allergisk... :/
Lina Norberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela