Burj Al Arab

Publicerad 2013-04-06 22:05:13 i

Idag har vi varit till stranden, det var verkligen på tiden. Trots att det var molnigt så var det väldigt skönt, man måste ju börja försiktigt haha. Har hunnit vara till en Souk, ska vara någon mysig marknad men jag måste säga att det enda vi möttes av var kletiga försäljare som hängde sjalar och kastade kryddor över oss. Inte så mysigt. Men båten dit, som gick över The creek var ju iallafall ball. Nu sitter vi igen, svettiga o äckliga nere i lobbyn för tillgång till wifi, som alla andra kvällar. Den trevliga personalen bara ler trots att jag tror att dem innerst inne tycker vi drar ner standarden lite haha. Nej dags för en dusch och sen hoppa i den finbäddade hotellsängen. Bilder får ni tyvärr inga då jag knappt har några, min mobilkamera är värdelös, så jag förlitar mig på min reskamrat, och hon verkar sköta det galant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela