Värdefullt

Publicerad 2012-10-30 18:11:13 i Allmänt,

Ibland undrar jag hur livet skulle sett ut om jag gjort andra val. Inga i-landsproblem om vilka byxor jag ska välja en morgon, eller vad jag ska äta till lunch. Utan lite större funderingar, som om jag ändå hade flyttat för tre år sedan, det var ju nästan klart. Eller om jag ännu längre bak i tiden hade vuxit upp på annan ort, det var ju också bara en tidsfråga.
Ibland tänker jag på vad som kunde varit, men hur annorlunda och spännande vissa saker än hade varit, så vet jag att jag inte för något skulle byta ut det mot det jag har idag.
Jag har världens finaste vänner och den mest underbara pojkvän jag kan önska mig.

Det var bara en sån där vanlig eftermiddagsfundering jag fick när jag surfade runt lite. Nu ska jag kila på innebandy! hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela