Inte en dag har gått

Publicerad 2012-11-08 22:51:00 i

Det känns som att jag bara har mellanlandat någonstans, jag har just avslutat ett kapitel och är redo för ett nytt. Men jag har bara inte kommit till skott ännu vad det är för något jag vill sätta igång med. Eller jag vet visst vad jag vill, problemet är att jag vill för mycket. 
 
Jag tar aldrig tag i det heller, allt flyter ju på bra så jag går bara och skjuter på allt. Men varför ska det kännas så jobbigt någonstans där inne när allt annat är så bra. 
 
Men nu är det endast 12 dagar tills vi flyger till Stockholm och sedan vidare till San Fransisco och Sonoma. Och äntligen ska jag få träffa mina extra-syskon igen! Thanksgiving och Black Friday shopping är inplanerat, annars är det dagen som bestämmer vad vi vill hitta på. Precis som det ska vara på semester. 
 
Igår testade jag baka wienerbröd för första gången! Jag måste ju säga att dem inte riktigt blev som på bild i tidningen hahah.. Men de blev supergoa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela