Vad är väl en spontan roadtrip?

Publicerad 2012-03-07 22:30:09 i Allmänt,

Om inte alldeles.. alldeles störtkul.

Är det lov så är det, och jag älskar att vara spontan. Så imorse när jag vaknade bestämde jag mig för att följa med Evert till Kalix och vidare till Haparanda igen, hann vara runt i affärerna på Rajala men måste säga att det verkligen inte är något att hänga i granen, så då tog vi lunch på IKEA m efterrätt istället, sprang igenom min favoritköksavdelning och sen var vi ju tvugna att avsluta med årets första mjukglass också. Och till det roligaste av allt, kan ni gissa vad? Något grönt och skönt, fick följa med mig hem för endast 1050kr!






Väl hemma hann jag bara slänga i mig mat och packa nästa väska, för nu sitter jag i Saivomuotka. Mumsigt att komma till köttsoppa och hembaktbröd.

Kommentarer

Postat av: mi

Publicerad 2012-03-08 22:36:07

din fyndare ;)

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-03-13 22:53:20

Men Snygg jacka! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela