Not at all.

Publicerad 2012-03-11 19:25:31 i Allmänt,

Jag verkar gilla att retas med mig själv och kolla på resor och drömma mig bort, även om jag bara blir mer sugen och less på att det är ett tag kvar innan jag kan fara iväg.

Det är så enkelt att komma in på någon blogg där någon är och reser eller en resesite, tom facebook och en sida med aktier gör reklam för resor, verkar vara meningen att vi ska fly vårt underbara land för sol och värme denna tid på året. Vem säger att det är hemskt med lite kyla och snö? (Jag försöker iaf intala mig att det är uuunderbart. Går väl sådär..)

 

 

Idag har vi iallafall tagit tillvara på solen den korta stund den visade sig, jag har hunnit med pw innan frullen, en skidtur och sen en lång promenad.

 

Ikväll blir det film, dock inte i härbret, men det blir nog bra iallafall. Imorgon är vi tillbaka i skolan igen, men dit ska vi endast knata 8v till + 3v apu och 1v lov.

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-03-11 20:36:45

Tack sötnos! Du är så bra! :-)

PUSS!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela