Breakfast

Publicerad 2012-03-14 13:52:49 i Allmänt,

Jag har kommit på en sak, att jag tycker synd om de som inte äter frukost, eller rättare sagt, de som inte tycker om att äta frukost. Det är ju det goaste målet på hela dagen! (och det viktigaste.) Jag kom på mig själv i morse med att ha världens beslutsångest för vad jag skulle äta, jag vill ha allt, gröt, flingor, bröd, ägg, fruktsallad, och jag kan ju inte äta allt på samma gång. Tänk då vad fantastiskt att jag kommer äta frukost varenda dag resten av mitt liv, så jag kommer hinna äta allt!

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2012-03-14 21:56:15

Det är nåt fel på dig, frukost är det äckligaste!!! utom hotellfrukost och scones ;)

Keso och blåbärssoppa är ganska bra oxå ;)

Postat av: milka

Publicerad 2012-03-14 22:56:22

ps, fortfarande ingen bild på klänning!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela