Imorse när jag var på fjällvandring.

Publicerad 2012-01-31 22:34:50 i Allmänt,

Kan lova att det var lite jobbigt att hålla ut sista 30 på innebandyn när jag körde ett intervallpass just innan och ligger på näringsundeskott idag, men man lär sig varje dag. Nu har jag redan fastnat här för länge, skulle bara kika en snabbis. Så nu måste jag börja renskriva passet till imorgon, lär bli KAOS, som tur är har jag världens minsta och härligaste idrottsgrupp! :D
Fick förresten massage av Emil nyss när jag kom från träningen, det var en läxa från skolan. Jag tror nästan jag börjar gilla läxor, och han får gärna ha det varje dag om det ska gynna mig så här bra.



Och igår fyllde Logan 16 år. Grattis!
Känns lite fräckt att han får ta körkort nu redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela