Sometimes you get lost

Publicerad 2012-02-27 22:46:06 i Allmänt,

Jag klarade det, dag 1! Nästan lite så jag hoppades på att vara totalt slut så jag kunde trösta mig själv och säga att det här med diet inte är för mig och sedan äta som vanligt imorgon igen hihi ;) men jag ska iallafall testa en dag till, kanske bryter ihop sen när jag inte får i mig mitt socker haha.

Jag hittade en blogg! Flyga till NY, vara på fashion week, bo i Sydney, flyga hit och flyga dit, fika här och fika där, möte nu och möte då.
Åh jag tror jag vill resa.



Jo att, hade ni tänkt komma och lysa upp min dag snart eller? ;)

Kommentarer

Postat av: Atle

Publicerad 2012-02-28 08:44:09

Du kan inte testa bara några dagar och sen sluta, kroppen måste ju få vänja sig! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela