It's my life and it's now or never

Publicerad 2012-02-13 14:45:28 i Allmänt,

Biter mig i läppen för att inte tjuta, det liksom fylls av massa glädje i hela kroppen och jag har haft energi som aldrig förr de senaste veckorna. Får man verkligen vara så här full på livet?

Och så kommer jag hem och all dagens post var till mig, hur spännande är det inte att få riktig post i brevlådan?? Och så hade jag fått post av min andra hälft i Halmstad. Är hon inte för go så säg!
Plus att jag just fick ett sms med en kod så jag får hämta ut en gratis LOKA Hallon Persika, Tack Facebook!

 

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2012-02-14 00:45:11

Du lyckas alltid få gratis saker! Avis ju ;)

Mihi det var bara kul!



Sv, bättre, äppeljuice ;) å ja hans hår växer som gräs

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela