Lucia, 13 december

Publicerad 2012-12-14 00:09:58 i

Idag har jag haft fruktansvärd helg-längtan, nästan så jag funderar på att ta ledigt imorgon och bara ligga o dra mig i sängen med en annan som faktiskt är ledig imorgon, på riktigt. Jag vill hinna göra lite uppdrag på byn faktiskt, för på lördag har jag nog annat för mig och hela nästa vecka jobbar vi.
Nåja, det intresserar väl inte er. Men nu ska jag iallafall krypa i säng, har kollat dagens avsnitt av Mysteriet på Greveholm, känns trist att ha kommit ikapp. Nu måste man ju vänta på nästa avsnitt! Ska se om jag orkar stiga upp till 07:15 imorgon, tycker ju faktiskt att det är väldigt mysigt. Men när man är vaken sent så blir det lite tungt att hålla ögonen öppna hihi :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela