Living for the weekend

Publicerad 2012-12-03 20:59:00 i

Wow. Så mycket har hänt sen jag sist skrev. Känns som en evighet sedan, trots att det bara är två veckor.
Tio dagar i USA, och vi hann med massor. Var fantastiskt roligt att träffa mina söta extrasyskon igen. Och två nätter på lyxhotell var pricken över i:et.
Vi har hunnit med flag-football, thanksgivingfirande, black friday-shopping, NBA match, strandhäng, småstadsmys, juldekorationer i takt till tonerna på radion, Union Square, China Town, Alcatraz, massor med mat och fina utsikter.
Tyvärr har jag ingen kamera och min mobil levererar inte riktigt, så det blev inte så mycket bilder från min sida denna resa.
Var tungt att vaka sista dygnet, 26h (förstår inte hur folk kan lana..) Men då kunde jag också sova nästan hela flyget hem, skönt. Väl hemma hann jag bara slänga i mig pizza o pussa på min saknade, innan vi två for till Levi. Så mysig och välbehövd resa.
 
 
Ni ska få dem få bilderna jag har, en annan dag. Nu ska jag försöka mig på att göra knäck, håll tummarna!
 

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2012-12-04 11:05:34

Härligt att du hade en bra resa!

Svar: Ja tack så mycket! :-) var dock väldigt skönt att få bo på hotell sista två nätterna, var less på att vara inneboende haha.! ;)
Lina Norberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela