Allt som jag fick tillslut

Publicerad 2012-12-14 20:23:30 i

Passar på att lyssna på Sportify då mina 48h gratis tar slut om 45 minuter. Jag är så snål så har fortfarande inte skaffat premium heheh.. 
 
Jag var uppe till julkalendern imorse, dock hann jag hoppa i säng och mysa bredvid A ett tag till innan jag var tvungen att stiga upp. Blev ingen sovmorgon, men jobbade bara till lunch. Sen var jag & Andreas och julhandlade i alla special-affärer, mysigt. Hittade en superfin klänning till mig själv också! 
Nu tänkte jag ta och svida om till myskläder, om en dryg timme ska vi spela spel. Har jag nämnt att jag älskar fredagar? 
 
Jag och Emil gjorde ett pepparkakshus i veckan. Det kanske märks att vi inte är barn till några konstnärer precis. Men det var roligt ivartfall :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela