When the stars go blue.

Publicerad 2011-11-13 20:03:57 i Allmänt,

Jag fick bara ett ryck sådär helt plötsligt, kände att jag måste berätta för er hur sinnessjukt mycket jag gillar min kompis.
Hon får mig verkligen alltid på bättre humör, och under de snart 6 år som jag har känt henne så har hon alltid fått fram det bästa utav mig, precis den jag vill att alla ska se mig som. Jag har lärt mig otroligt mycket om mig själv och hon har fått mig att värdesätta mig till en sån höjd som jag faktiskt förtjänar.

Hon är den allra bästa vännen man kan ha. Jag är så glad att jag känner dig, Milka.

Och fast vi nu bor 150 mil ifrån varandra och inte längre kan umgås så mycket som vi skulle vela, så kommer du alltid att vara den som fick mig till att bli den jag är idag. Puss pårej!

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2011-11-13 22:54:33

vad ska jag säga, tack så mycket! Du är mycket speciell för mig med.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela