Solhälsningen

Publicerad 2011-11-09 15:17:36 i Allmänt,

Ibland känns det underbart att gå i skola, som idag, då jag endast hade tre timmar. Det är ganska sådär lagom tycker jag. Att jag dessutom har ett skönt gäng grabbar där gör bara det hela grymt mycket bättre, och framförallt roligare.
Lite mindre roligt är att jag på allvar har börjat fundera vad som hänt med min kropp. Jag verkar aldrig bli riktigt fri ifrån skador eller bara vanlig värk. Idag är det nacken som spökar med mig, känner mig lite som min söta farmor.
Ska iallafall testa på ett pass Yoga i eftermiddag, så det blir nog bra det här.

Jag har förresten börjat längta väldigt mycket efter att få julpynta, lite ovanligt för att vara jag. Men nu liksom kliar det i fingrarna efter att få ställa fram min nya stjärna och byta gardiner osv. Men jag får klara mig med tända ljus än sålänge, det är ju trots allt bara två och en halv vecka kvar nu!

December 2010

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2011-11-09 23:47:39

oj vad du har åldrats sen dess!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela