Six feet under.

Publicerad 2011-05-15 10:36:28 i Allmänt,

Min dator stod avslagen hela dagen igår, det händer inte ofta.

Klockan åtta igår brassa vi iväg till Malmberget för seriepremiär, rättvis förlust med 2-0 men vi var bra iallafall tycker jag. Och om jag påstod mig ha ont i knät och vristen innan matchen, då visste jag inte vad ont betyder, för efteråt kom det mer och mer, helt knasigt, och tillslut kunde jag knappt gå haha. Som tur är brukar jag kunna sova bort smärta och idag känns faktiskt inte knät lika farligt.

Idag har OA bortamatch så det är astrist när man inte kan kolla. Men både lvp och newcastle har match så får väl se det istället ;) Och ikväll är det hockeyfinal, Sverige-Finland, så det blir nog bra det här.

Vi kollade The Town i fredags, den var asbra! Lite lång men annars bra.

 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2011-05-15 14:07:17

AAsa bra ju!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela