Marabou Kokos och Banan.

Publicerad 2011-05-02 17:57:23 i Allmänt,

För er som inte redan slösat bort 1½ timme av er värdefulla tid på att kolla den asiatiska skräckfilmen Phone, gör inte det. Bara ett tips. Haha. Vi började kolla en film men efter 20minuter insåg vi att den inte skulle leverera värst mycket så vi bytte, men om det blev till det bättre det vet jag inte. Men vi tog oss igenom den iallafall och med hjälp av några smarta bois kunde jag, nästan, hänga med i filmen haha. Sen kollade dom även ett avsnitt av Solsidan men jag halvsov istället mot en mjuk axel nästan hela avsnittet.

Har tagit en powernap och sen fixat middag. Nu ska jag byta om och fara och ut springa en kort runda bara.

 

 


 

 

I fredags tänkte jag pröva den nya Maraboun som kommit men jag blev lite snål när jag såg vad den kostade haha. Men så hade Erik köpt den så jag skulle få smaka. Hihi vad snällt! Den var asagod och jag hoppas den finns kvar till helgen när jag får smaka igen ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela