Love the way you lie - part II

Publicerad 2011-05-29 21:47:26 i Allmänt,

Har varit världens längsta vecka, som avslutades med en grymt mysig helg.
På fredag fixade jag grönsaker och dipp och nötter hemma medan jag kollade Så ska det låta med mamma, sen film i härbret. Igår hade vi match mot Sunderbyn, vi förlorade, as usual, med 0-3, men jag är nöjd själv iallafall, förutom att jag vred knät och det fortfarande värker.
Kvällen spenderades med Julia & Milka, vi åt räkor, pratade och så fick jag en asfin frilla ;)


Efter 5 månaders träning så kan jag lova att det kändes underbart idag när jag äntligen tog 50kg i bänk! Nu ska Andreas bjuda mig på thaimat så jag klagar inte. Men jag borde nästan bjuda Milka också, för det är hon som varit min personliga tränare hela året ;)

Imorgon har vi debatt i skolan sen är det typ sommarlooov.
Nu ska vi kika film här i härbret, tjatja ;)


24 dagar kvar tills jag lämnar pajala, jag vill bara åka iväg nu, på en gång.

Min klocka är sööönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela