If I Stay.

Publicerad 2011-05-06 23:37:07 i Allmänt,

Jag kanske måste dela med mig av ett inlägg idag. Har tänkt skriva flera gånger men varje gång det var dags tappade jag lusten och insåg att jag inte hade något intressant att säga.

Igår gjorde jag inte mycket, blev ett benpass på gymmet och sen en helt sjuk film i härbret, men ikväll däremot har jag myst med två as coola tjejer vid namn Elin & Milka. Vi lånade en grym bil och drog till Aapua för att kika fotboll, var lite kallt men det blev en trevlig resa iallafall! ;)

Har även färgat mitt hår idag, oh jag är så ljus! Inte van ännu ;)
Men tyvärr har pappa snott med kameran till fjällen och min mobilkamera har lagt av för längesen så ni får ingen bild idag. Och det doftar så gott, mm jag älskar frissa shampoo och massa sprayer! Synd bara att ingen ska sniffa på det mer idag haha ;)

 

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2011-05-07 17:45:08

det är asasnyggt iaf ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela