Divided.

Publicerad 2011-05-05 11:01:48 i Allmänt,

 

Jag har lyckats hitta en runda som blir exakt 5km, varken mer eller mindre. Det känns som en sån där lagom runda om man inte är extra hurtig och känner för att springa typ äckligt mycket.

 

Det var skönt med en morgontur, det var så härligt väder och så mycket folk ute. Senare idag hade jag tänkt köra ett benpass på gymmet men det ser jag sen om jag känner för. Goooo.

Nu ska jag köra igenom några frågor på kortkortonline.se sen gå ner och göra lunch innan jag drar till skolan.

 

 

Dom ser ju verkligen inte mycket ut för världen, men åh dom är så goda.

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2011-05-05 17:47:26

haha den rundan verkade ju bra ;) synd att jag inte springer hem till dig.



sv; hihi vad kul att du kommenterade sånt, det var länge sedan du skrev sånt till mig ;) tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela