Café Kåsan.

Publicerad 2011-05-18 14:07:46 i Allmänt,

Det känns som att vissa dagar bara finns där för att fylla ut. Jag vill att det ska hända något varenda dag.

Idag hade jag bara en lektion men ändå har jag varit i skolan hela dagen, för vi har handlat och öppnat Café Kåsan! :D Imorgon har jag också bara en lektion men får se hur länge jag orkar vara i skolan då. Och ikväll så är det bio men jag är faktiskt inte så sugen på att gå. Hoppas vi kan kolla en film efteråt ändå, för imorgon har jag ju sovmorgon ;p

Nu ska jag kila till Milka, sen har vi ledarutbildning. Ikväll vill jag göra något kul om inte alla drar på bio, då måste kanske jag också det.. haha ;p



Amanda, du får också jobba om du vill. Vi har inte öppnat det för att göra dig tjurig! ;) sötfia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela