Thought there was a light.

Publicerad 2011-03-21 22:22:42 i Allmänt,

Känns som att jag glömt något nu, hade ju något att skriva men det försvann. hm. skumt.


Aa men då får ni veta vad jag gjort idag istället då. Det är ju alltid lika intressant! ;)

Skolan = skyltprov på körkortsteorin = gick åt tjottaheikki. Men lika glad är jag för det ;)
Gym1; sprang 3km, övade lite bänk (helt slut idag så det gick alltså inte så bra..), sen körde jag lite blandat på armarna, var inte riktigt på gym1 med huvudet, tankarna var någon annanstans låångt borta .
Bakat whoopies igen, denna gång choklad/apelsin som jag ska ta med till pojkarna imorgon som bett så snällt om fika. För vi ska nämligen ha en mysdag på andra sidan älven bara våran klass, vilket är jag och 8 galna killar. Men äsch, jag gillarom ändå!

Och sen till dagens bästa, säsongspremiär på Riavallen !! Annat är kul, men nog är det ändå fotboll som värmer mitt stora idrotts-hjärta mest ;) hihi!

Nej nu är jag alldeles för svamlig, bäst att sova! Mys.

Jo förresten nu kom jag ju på vad jag skulle skriva. Att jag har väärldens (2 ä bara för att ni ska förstå bättre hur mycket;), värk i ryggen! Och jag är nog både skyldig och någon står även i skuld med massage till mig men ikväll lär jag få klara mig med att somna snabbt och drömma sött så känns det nog bättre i ryggen imorgon ;) Natti!

Vi är så bra!

Kommentarer

Postat av: sussi

Publicerad 2011-03-21 22:49:25

Fina tjejer!

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-03-22 20:29:44

Sötnosar! :)

Hemma hos mig va? ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-23 19:35:32

Usch! Hoja. Vad var det för bilder? ;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela