SPORTLOV, ÅH så underbart.

Publicerad 2011-03-04 19:53:30 i Allmänt,

När jag slutade for jag bara hem och bytte kläder, sen drog jag och Milka ut med skotern. Var helt underbart väder.
Satt på andra sidan älven och solade och grillade korv ;)
Sen när vi skulle iväg så hade vajern till gasen lossnat ;o men vi, fixar duon löste ju det såklart, utan verktyg, men med hjälp av en snodd fick vi tillbaka den igen ;) haha.
Sen var vi och körde lite till, tror vi var ute i tre timmar. Helt sjukt skönt väder!

Nu har jag bakat kokostosca till innebandyn imorgon, duschade innan men måste tusan göra det igen, tänkte inte tvätta håret för vi har ändå match imorgon men jag står inte ut med röklukten! Inte för att någon ska sniffa på mitt hår men iaf ;)

Så nu måste jag skynda igen. Alltid denna stress ! Haha iiiih! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela