Perfect dream.

Publicerad 2011-03-11 16:17:20 i Allmänt,

Det är obehagligt, när man vaknar på morgonen och man inte vet om man drömt lr om saker hänt på riktigt.
Ibland är det skönt när man inser att det bara var en dröm, men inatt var det verkligen frustrerande att det var det, för det var blandat både verklighet och en bra dröm. Hihi men det är ändå så bra! ;)
Nu blev det tjorvigt. Men ville bara säga att jag hade en jäkligt bra dröm inatt ;) haha.

Jag och Milka har varit på bio idag igen, The Last Airbender, den var faktiskt ganska okej. Vi hade ju inte precis annat för oss i det här skitvädret så gratis bio är inte helt fel. ;p

Var även på gymmet imorse, sprang 5km och sen bänken, men jag var själv så blev inte att maxa idag, men jag är på godväg till nytt rekord vill jag lova ;) åså lite mage på det hela.

Ciao! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela