Nötter haha!

Publicerad 2011-03-19 20:11:55 i Allmänt,

ATT VI FÖRLORADE MATCHEN KÄNNS SJUKT SURT, MEN MÅNEN ÄR STÖRRE ÄN VAD DEN VARIT PÅ 100 ÅR O JAG SITTER I MINIBUSSEN M SUPER BRA MUSIK I ÖRONEN OCH TÄNKER PÅ NÅGOT JÄTTE MYSIGT ;) GÅR BARA ATT SKRIVA M STORA BOKSTÄVER OCKSÅ MEN D FÅR NI STÅ UT M HAHA. NU SKA JAG FÖRSÖKA SOVA TILLS VI ÄR I TÖRE . ÄSCH NU BLEV D FEL ÖVERALLT MEN KAN INTE ÄNDRA DET HAHA. AAJA, OM VI INTE BLIR JÄTTE SENA SÅ SKA JAG TRÄFFA MILKA. HIHIHI. PUSS TJA DÅ, HOPPAS NI HAR EN LIKA BRA LÖRDAG SOM JAG ;)





Update; Äntligen hemma! Efter en 14h lång dag med laget så är det sjukt härligt att få lägga sig i egen säng. Så det ska jag ta och göra på en gång.
Var bara tvungen att ändra felen där uppe, jag störde mig så mycket på det haha.


Vår busschaufför, vår busschaufför, det e en man med glatt humör.

Någon som var less på mig? ;)


Lunch innan matchen. Fast jag tycker vi åt mest hela tiden.. Haha.

 


Kommentarer

Postat av: Svonni

Publicerad 2011-03-20 15:05:24

Haha!

Postat av: Henta

Publicerad 2011-03-21 11:23:41

vi åt hela tiden? DU åt hela tiden :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela