Mmm, Marabou ;)

Publicerad 2011-03-28 22:08:26 i Allmänt,

Utan att gnälla så måste jag ändå få säga att min såkallade 'LA-resa' lyckats förväxlas av virrig personal på EF, så nu ska jag tydligen till San Fransisco. Aa det är väl inte helt fel det heller men man blir bara så sur när dom inte vet vad dom pratar om.
Men jag får göra det bästa av situationen och se det som så att jag då kommer måste pallra mitt ääs till LA någon annan gång i livet istället ;) Nog för att det ingår en weekend där men jag vill ju vara där längre än så!


Men lika glad är jag idag för det! ;)
för det finns annat i mitt liv som gör mig på så bra humör, tex idag fick jag en super god överraskning av Elin, en Marabou Mango! Mmm, nu längtar jag till fredag ;)


Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2011-03-28 22:35:12

Hihi, vassegoo ;)

Postat av: Anders

Publicerad 2011-03-29 08:42:34

San Francisco kommer du nog att älska! En jävligt cool stad enligt mig. Om jag ska vara ärlig så är San Francisco coolare än LA, men om du får möjligheten så åk dit också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela