Kill Bill 2.

Publicerad 2011-03-27 22:21:47 i Allmänt,

Ja jag vet, bilden är från första filmen, men den är så cool så var tvungen att ta den ;)

 

Har iallafall just kommit hem efter att ha sett andra filmen hos Milka med henne, Marre och John.

Båda två var asa bra! Man blir alldeles så här, hur ska jag säga, sprallig? ;) Man blir taggad ! Ja, det var rätt ord!


Och jag måste bara säga att jag önskar man kunde sätta ett finger på en känsla, då skulle ni få veta hur jag känner mig! Hihi, hela dagen har varit så bra. Förutom att jag höll på skämmas ihjäl under matchen men det är redan glömt. Så i princip hela helgen har varit awesome! Det gillar jag.

Nu ska jag sova, för imorgon har jag fullt upp hela dagen, först körning med NB, sen är det innebandyturnering hela dagen + jobb & träning på kvällen. Ciao ;)

Kommentarer

Postat av: Adamus

Publicerad 2011-03-28 20:28:28

Grymt bra filmer! Går inte att få nog av dom! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela