I jakten på recept.

Publicerad 2011-03-03 16:39:04 i Allmänt,

You just gotta ignite, the light, and let it shine ;) 


I somras när jag jobbade på Elkedjan såg jag en kaka på en bryggares kartong,
jag skämtade med Nicke att jag ska ringa och kolla om dom har receptet på Philips.
Han tyckte jag var helt blåst haha.
Men nu när jag pratade med Evelina om kakan var vi tvugna att beställa in den där
bryggaren så vi fick se bilden igen.
Idag kom den och hon ringde till tillverkarna och dom ska skicka receptet hahaha!
Så nu hoppas vi att dom gör det och att jag kan lyckas med den.
För den ser otrooligt underbar ut.

Dagen har gått hyffsat fort också, vi är ju 4 i affären så det är ganska kul ;)

Var en sjukt bra kväll igår. Ville bara säga det ;)



Nu blev det något fel med bloggen,
texten hoppar inte till nästa rad automatiskt så blir lite
konstigt när jag måste göra det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela