I don't want to be anything other than me.

Publicerad 2011-03-29 20:28:26 i Allmänt,

Löpbanden var upptagna på gymmet så fick bli ett intensivt 20 mins pass på spinningcykeln istället. Sedan mixade jag ihop en kvarts bänk-program i huvudet, och sedan hann jag bara med att köra en övning bröst/tricpes/mage innan jag var tvungen att rusa hem för att hinna till hockeyn!
Men däremellan övningarna nångång testade jag boxningssäcken, var ju ensam där inne så var tvungen att passa på, men såklart råkar jag slå snett som jag alltid lyckas göra och nu har jag förbannat ont i handleden .. :P

Ska kolla hockey här hemma, om det nu går då pappa hela tiden byter kanal för att han är så nervös haha.
Sen är det Desperate Housewives! Kom på att jag missat två tisdagar redan ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela