I can't be the only one who's learned.

Publicerad 2011-03-31 21:13:28 i Allmänt,

Har hunnit med mycket den här veckan känns det som. För idag har jag haft lika fullt upp som igår och alla andra dagar den här veckan. På morgonen hade jag som sagt inget att göra så hann med att fixa lite här hemma innan jag & pappa äntligen kom iväg kring halv tio nångång. Väl i Kiruna bar vi bara ner grejerna och lastade släpet och bilarna, dom andra hade fixat allt redan så det var chill! ;)

Jag, Emma & Emil for och åt på en thai restaurang och sedan fick jag gå på älskade Ö&B och Coop! Haha. Inte precis allas dröm men jag hade inte ens lust för att gå och kolla kläder, utan jag köpte en slickepott, kladdkakeformar, muffinsformar, godis och annat smått istället. Var rent ut sagt en toppen snabb-visit i Kiruna. :)

När vi kom hem lämnade jag dom andra att packa upp allting för jag drog till gymmet istället. Har inte varit sugen på att springa alls på senaste men idag hade jag någon extra kraft från ovan, så jag sprang 5 km. Sen körde jag biceps så jag var helt slut haha. + att när man kör en av övningarna tar det på hela armarna så nu kommer jag vara helt död imorgon när vi ska åka slalom hela dagen!

Nu ska jag ner och titta sista perioden av LHF-SAIK. Shiit vad spännande.


BAra för att ni skulle få en bild jag aldrig haft uppe förut.

Tycker vi är ganska coola ändå ;)

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2011-04-01 18:47:44

klart vi är, skitsnygga! den som säger nåt annat är bara avundsjuk ;) hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela