Hard rock Hallelujah!

Publicerad 2011-03-16 15:17:15 i Allmänt,

Big jösses, sweet Maria, Heliga Birgitta och alla möjliga andra saker säger jag bara!


2,2 mil på skidor och innebandy där emellan! Jag kan lova att jag är lagomt sliten.

Vi höll ett ganska lugnt tempo när vi skidade dit igår men på slutet fick Miriam och Amanda någon slags kraft från ovan och spurtade medan jag höll på att stupa haha! ;)
Hann bara vara där en timme innan mamma hämtade mig så jag fick gå på innebandyn. Var rolig träning fast vi bara var 10 stycken, men vi körde årets sista fys också.

Sen kan jag ju meddela att det kändes jobbigare än någonsin att behöva åka tillbaka till stugan efteråt, var inte precis taggad på att stanna där när Andreas lämnade av mig och han minsann skulle få åka hem kolla fotboll. Jag skulle gjort väldigt mycket för att få ha tillgång till vatten och toalett åtminstone. Usch vad jag hatar utedass.

Sova kunde jag inte heller, dels för att det var typ 50+ i vårat rum och för att dom som sov i igloo kom in på natten . Sen när jag väl somnade drömde jag att jag & Milka drunknade.


Har gjort supergod tonfisk-pasta-spenat lunch. Ska gå och duscha, men har inte bestämt om det blir gym1 lr inte först.

 

Tycker synd om Emma & Sandra som fyllde 18 år och var tvungen att vara i skogen. :p

Kommentarer

Postat av: Henta

Publicerad 2011-03-16 17:02:57

Hoppas att ni/du inte stördes av våran lilla grupp som var uppe längst och levde om :)

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-03-19 21:49:10

Jösses vilka tomat kinder!

Jo jäklar vilken kraft jag fick i slutet! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela