En riktig sportlovs-dag.

Publicerad 2011-03-11 00:02:47 i Allmänt,

Efter bion var jag & Milka ute, mitt på älven och drack varm choklad och åt mandarin. Sen, efter många om och men, var vi på konsum och handlade med d otroligt sega bröderna Tano. Sen fick vi med oss Kero och klockan sju var vi äntligen på andra sidan älven! Haha.
Var lite så där små mysigt när det var mörkt, men lite besvärligt var det ju när man knappt såg vad man satte i munnen. Och så är jag ju så klantig så jag glömmer mobilen på laddning på guldkusten så blev inga bilder, men det kanske var tur det ;)

Nu ska jag sova, och imorgon är det fredag, och ni alla vet nog redan vad jag tycker om fredagar ;) hihi!


Right here, right now
Nothing is impossible
Right here, right now
I'm running on a miracle


Jisses vad längesen jag hörde den låten! Den är ju faktiskt ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela