Earth Hour.

Publicerad 2011-03-26 22:00:17 i Allmänt,

20.30-21.30, men här hemma verkade det ju inte vara någon som brydde sig. Jag kom hem tjugo i och fick gå runt och släcka överallt, men datorn och tvn fick jag minsann inte röra haha. Och nu antar jag att det är tänt överalt igen.

Måste säga att jag ätit den godaste thai på länge idag! Hunger måste vara den bästa kryddan, och så hade jag ju askalas bra sällskap!


Tidigare kollade jag hokki på guldkusten, men jag måste säga att jag kände mig i underläge då de tre andra hejade emot mig. Men tjifick dom! Jag är värsta mega-dissad av Kero & bröderna Tano, ingen har något att säga emot när SAIK äntligen vann i sudden ;) hihi!

Nej nu ska jag ner och mysa framför en film med mamma, Emma & Johan. Alla andra verkar vara ute och partaja men inte jag, för imorgon har vi fotbolls match. Tack och adjö så länge ;)

Nästan precis ett år sedan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela