Diggar din stil, ja du vet det bara är så, för det bara blev så, vet du kan förstå.

Publicerad 2011-03-23 21:42:56 i Allmänt,

Amanda tog orden ur min mun, men jag säger det iallafall! Dagen har varit toppen, som alla andra dagar den här veckan. Och nu fortsätter det! För nu ska jag kika någon mysig film här tills jag somnar, är helt slut.
Har träffat Milka och sen var jag till gymmet en sväng, sprang en bit, för kort för att nämnas men det är en bit på min mil den här veckan iallafall! ;) Bröst/triceps sen var jag död. Elin skrattade åt mig för jag stod och gäspade mellan övningarna, men det är faktiskt inte pga att jag är trött, jag gäspar alltid där nere, måste vara den dåliga ventilationen.

Tänkte lägga upp en lista för helgen, kommande vecka så jag inte glömmer bort något för nu är det så mycket på gång! Men får ta det imorgon. Natti natti ;)

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-03-23 22:57:39

Hihi tycker att veckan bara blir bättre och bättre för varje dag som går! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela