Ännu en tråkig rubrik .

Publicerad 2011-03-22 23:07:17 i Allmänt,

Har inte haft tid att uppdatera mer än att slänga upp bilderna, för vet ni vad, nej det är klart ni inte vet, men jag har haft massa annat roligt för mig!

For till gymmet när jag kände att jag hade tid för det, tänkte springa men det var upptaget på löpbanden, sånt är psykiskt jobbigt, när man laddat upp mentalt. Men då körde jag ben istället och sen fick det räcka.

Kom hem lagom till hockeyn och en kladdkaka m grädde och bär! Mums.
Hann bara se första två perioderna för sen har jag varit på motions innebandyn, och idag var vi 14 st så det var faktiskt riktigt bra träning, blev helt slut där ett tag !

Nej nu är det redan alldeles för sent för lilla jag
. Dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela