En guldkedja.

Publicerad 2011-06-21 18:46:00 i Allmänt,

Jag ska ju bara vara borta en månad och det är ju egentligen ingenting om man jämför med Anders 9 månader lr Majas 2 läsår, men ändå känns det som att jag kommer vara borta aaaslänge. Haha. Igår var jag & Elin på dagcentra på spelkväll, var supermys med kladdkaka och alfapet. Sen hann jag även vara med en annan supergo och säga hejdå.

Idag var det otroligt lugnt på jobbet men det gjorde ingenting, vi körde en favorit i repris med rullstolstävling, lärde mig spela lite piano, beställde lunch från Joels, spelade åsna+vänd10 och hittade på ett nytt recept på våfflor. Så kort och gott har dagen varit helt toppen trots vädret. Nu hade jag liksom tänkt dra till gymmet, men plötsligt blev jag slö, får räcka med fotboll ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela